The love you give me keeps me hangin' on















Jag hade kunnat lägga in 72362736732 bilder till och jag hade kunnat skriva en
text som aldrig tog slut. jag har aldrig aldrig aldrig gråtit så här mkt som jag
gör just nu och jag har aldrig älskat någon som dig. mina tårar varar för evigt
och detta är det tuffaste jag har varit med om i hela mitt liv. för varje liten bokstav
jag skiver så får jag stanna upp annars bryter jag ihop. varför ska de hända dig,?
vrf ska du bli sjuk? faattar nt de. du e världen snällaste. du e absolut det bästa som har
hänt mig. har alltid sagt att jag hade kunat offra mitt liv för dig. och just nu så försivnner jag. fan i helvetes jävla skiiiiiiit.jdkf.-sdf.s.fsd. ville aldrig att denna dagen skulle komma. så tungt detta e och så mycket som jag bölar just nu e sinnes. för mig är du inte en hund. du e min lillasyster. mannen. den som betyder mest i hela mitt liv.mitt hjärta. min galning. aaaaaaaaaaaaaaaaalllt. du e exakt allt.vill bara åka iväg nuuuuu. och få mina tankar på annat håll.

kommer aldrig aldrgi aldrig sluta älska dig. fan asså !



Jag älskar dig Jag älskar dig Jag älskar dig Jag älskar dig Jag älskar dig Jag älskar dig
Jag älskar dig Jag älskar dig Jag älskar dig Jag älskar dig Jag älskar dig Jag älskar dig
Jag älskar dig Jag älskar dig Jag älskar dig Jag älskar dig ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: martina

du har säkert fått mitt sms men skriver här iaf. jag finns här för dig bro, om du vill något, jag ställer upp till 110%. det måste vara förjävligt och jag önska jag kunde göra något så hon kom tillbaka. känns helt overkligt att tänka att hon är borta, det lilla yrhuvudet. ush, jag kan knappt förstå hur jobbigt det måste vara för dig, hur mycket du gråter, hur mycket du velat att det inte skulle bli såhär. jag vet att jag inte kan göra mycket men hjärtat, om du vill ha en axel att gråta mot, om du vill prata tills du inte har ngn röst kvar, om du inte kan sova på natten så finns jag. det är bara att slå en pling så kommer jag med detsamma, hör av dig när du vill. jag vet att jag inte kan göra mycket men kanske underlätta det lite. tänker på dig och du, Jag älskar dig! // bro

2010-07-01 @ 12:45:37
URL: http://martinajenha.blogg.se/
Postat av: Denise

Riktigt jävla hemska att sånt ska hända. Men jag lovar de blir bättre du kommer ju självklart alltid sakna henne

men det blir bättre, med tiden. Älskar dig!

2010-07-09 @ 06:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0