Uppdate of the weekend

........here we go!

fre: var som sagt på SPA i Båstad. hur jävla nice som helst.
kom dit vid 9. hitta en mysig plats i gräset precis framför havet.
lasta upp morgonkäket, så där satt vi & mös. ngt utav de mysigaste
jag gjort på länge(: sen blev de utomhus spaet. jag la och tryckte i den
varma basängen med massage hela tiden tills de va dags och fixa sig.
sen satte vi oss på en resturang precis bredvid Pepe's Bodega (kommer inte
ihåg va den hete). men goooooott va de! tror jag käka mest. men endå lugnt.
efter de gick vi runder i butiker. blunda lite smått när vi kolla kläder så
priserna inte smög sig fram. la oss senare på stranden igen och sedan styrde vi
bussen hemåt(:.hur underbar dag? (bilder finns på förra inlägget)
tack tack tack, kan skriva de igen ni e guldvärda!

later on: på kvällen chilla jag, lina & mia på gröningen sen blev de en sväng
inom bulls. öste lite smått. träffa martina & josse där med. drog till hampan lite senare.
och fyfan vad kul de var, träffa en massa nissar. satt där ute och smutta cider och höll på.
lugn kväll men endå en jävla massa ÖSösösÖs.

lör: skulle dra in till stan och grilla, men allt blev ändrat. sluta med att
vi hamna hos josse rökte vp & snacka lite. sen stack jag hem? sant.
träffa angelica så gick lite med henne och snacka.hunny(:

Idag: har jag spenderat min dag med min pingla igen(: vi satt hos henne
snacka, käka melon och mööös. sen gick vi en runda. jag skulle käka sen skulle
jag ringa henne igen. men jag decka innan efter att jag va ute med vovvarna.
hahaha vakna precis, knappt hel. när fan somnar jag ikvälll då? jeje.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0