Yesterday is gone let's live today

midsommar igår och dagen började med att man hade ställt klockan
så de va upp halv 8. gjorde v mig och sen kom martina hit. vi skulle till
Halmstad och jobba hos min busar. dom skulle ha mstor midsommar fest
så hjälpte vi till med käket, och busarna. sviiiin gott käk. drog hem vid halv5.
dirr till min fimpe och börja göra v oss. sen kom töserna vid halv7. satt där och öööste.
sen blev de partaj på stattena hemma hos linnea som hon heter. östeösteöste totallt.
sen bussen och rätt in på cardan. va där och gick loss med folket. sen drog vi
hem vid halv4 eller ngt? hade en trevlig midsommar och ikväll ska jag & martina
iväg och fira emma som fyllar 18 (: endå gulligt. jag känner mig som en kärring.
har varit 20 i en vecka prick idag. tiden går.

have a nice saturday!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0