Unbelievable feeling

JAG ÄLSKAR MITT JOBB SJUKT MKT!

Trodde aldrig att jag någonsin skulle få säga, skriva eller ens tänka de.
men joodå livet e underbart just nu :) snart flyttar jag (nästa vecka).
& jag åker till Frankrike franska rivieran den 22juli & semestrar/"jobbar".
ska bli sååååå jävla roligt så de e sjuk :) ska bo uppe på bergen i ett riktigt 
stort hus med pool & hela fadderullan. de ligger typ 5min från Saint Tropez så de
e bara och gå loss totalt på allt haha. betalar inte ett öre för resan, så jävla snällt:)  
(btw, de va de samtalet jag fick för någon dag sen..hihioeho.) sen efter resan händer de saker..håller på & planerar för fulla-muggar men de e inget jag avslöjar här riktigt än. dröjer nog ngn mån till för allt ska ju va spikat först:D:D ska forts packa lite nu sen kommer t en runda snart:) l8tor guys..
missu bro <3


Kommentarer
Postat av: bro

missuevenmore <3

2010-03-10 @ 22:11:37
URL: http://martinajenha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0