It’s going strait to your head

Ja var ska man börja? gårdagen va insane.
först hem till Tobias på inflyttningsfest där vi kolla mello
samtidgt som vi öste totalt! sen vidare till bakom & de va inte lugnt !
träffa en massa roliga folk & dom man inte har sett på riktigt länge:)
hade bestämt att inte dra till pascha för att jag inte villa lägga ngra pengar
på ngt igår. men blev en runda ditt endå fast behövde inte betala:)
ibland lönar de sig att man e stammis, hahaha. dansa en jävla massa
tills de va dags att dra sig mot tåget. träffade ligan (ted &co.) hahaha
sen när vi kom hem skulle jag & angelica käka, vi va svin hungriga. så de blev
makaroner & köttfärs? hahahha så jävla äckligt så jag hade kunnat spy. sten hårda
köttbitar, jag skojar inte.. kassta de & sen decka vi...påminn mig om att aldrig logga in på
faceboken efter en utgång.... och bara så ni vet hade jag alla mina saker med mig
hem & jag lever:D lyckades bara glöma mina nycklar i dörren på utsidan igår när
jag & angelica hade kommit hem.hahah hur fan man nu lyckas med de? endå helnöjd !

btw: såg att jag hade smsat inatt:
"Bakom ikvälex eller?"
"sluta.kom jag på batkom om 2 sek"
"sluta ta var stå o du då?"
"nå ska idy o?"

jag dööör ! anyway nu ska jag ut & gå med poopi
hunden igen en runda:) så sjukt härligt väder. l8tor!





Kommentarer
Postat av: bro

HAHAHAHAHA fyfan! värre än mina sms :D <3

2010-03-14 @ 20:03:37
URL: http://martinajenha.blogg.se/
Postat av: svar...

jadu de e illa & se dom dagen efter. hahahah men endå förjävla härligt!;) ääälskar dig <3

2010-03-14 @ 20:51:04
Postat av: Daniella

HAHAH det va till mig du skrev det xD

2010-03-16 @ 22:14:45
Postat av: sandy

hahhhaaha jag vet, så jävla kry ! (;

2010-03-17 @ 07:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0