Starting from zero got nothing to lose



Igår & idag har varit fullspäckat fram tills jag har
deckat. först igår så jobba jag & var hemma vid halv6,
sen dirr hem.. min bror kom & kidnappa min data (laptopen) för en 
härligt återställare(:. & idag samma sak, jobb tills 4 sen dirr hem & ösa grejor i bilen.
har precis kommit hem till min tomma lägenhet. de e bara jag & ensamheten
kvar nu...not fun at all:! kommer sakna min lilla rävlya. vilket jävla år
vi har haft tsm. vet om att den kommer sakna mig med ! but the time has come
for me to move on...
nu vill jag bara att de ska bli april så våren och allt annat kan
komma igång. trust me I have a lot to look forward to!(;...  hah but at the same time
i really enjoy my life at the moment..I guess there's no need to rush, right (;?  




Kommentarer
Postat av: BRO

damn right bro, nothing 2 rush 4.

and I'll see u in about 3 weeeks.. can't wait !:D

saggnar dig så <3

2010-03-16 @ 22:29:23
URL: http://martinajenha.blogg.se/
Postat av: Anonym

aweeeesome, saggnar dig mer(: <3

2010-03-17 @ 07:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0