Put a smile on my face and I'll never forget you

pallapallpallaplllalpallaplalpalla...
& sitta här helt jävla ensam? här e så jävla tomt så de ekar just nu när jag
skriver serri. i really don't mind any company? anyone? nähe...fick sålt min soffa
idag iaf. ett jävla velande på möget men sen fick hon allt ge upp, gilla läget & ta den.
vafaasiken jag har ju glömt skriva de bästa som har hänt på hela veckan (förutom förra inlägget).. hahahha... i ons skulle vi ut och gå en runda med busarna i skogen och kolla efter vårtecken. så fråga jag vad dom tror de finns för vårteceken? så svarar O : bröst?, stora bröst...HAHAHHAHAHH skratta så jag spyde hela dan..  han va helt seriös, och jag bara la mig ner och dooog. fattar ni att jag älskar mitt jobb eller? hahah heltunderbara, älskar dom hela högen(;anyway blir inte roligare än såhär:D..ska decka, e svin trött ! har en massa som ska göras imorgon...


glad thjaj ...go' natt !


Kommentarer
Postat av: bro

miss u bro.

2010-03-19 @ 00:09:01
URL: http://martinajenha.blogg.se/
Postat av: sandy

missu even more ! snart himma, can't wait :D:D <3

2010-03-20 @ 19:28:14
URL: http://sandyisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0