HAHAHAHHA O M G !

HAHAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAHAHAHAHHAHHHAHAHHAHAHAHA
AHAHHAHAAHAAAAAAAAAAAAHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHHAHA ASSÅ
SERISÖT JAG DÖÖÖÖR!

skulle precis ringa till en som ska köpa min soffa.
Jag: Ringer
-:hallå
Jag: ja hej ni skulle komma och kolla på min soffa vid 5
-: okej?
Jag: ja nu vid 5?
-: okej vem då?
Jag: ja ni? eller ja m....
-: var då?
Jag: eeeh, helsingborg, påarp?
-: okej? vem e de?
Jag: eeeeeeh sandy du ringe innan och sa att du skulle komma 5
-: hahha jasssså? asså de e ronna?
Jag: HAHAHHAHAHAHHAHA VA?
Ronna: HAHAHHAHAHHA

sen skratta jag utan krydd hela telefonsamtalet med honom.
kunde inte andas, jag sa inte ett endaste ord ja bara gasta ihjäl !
HAHAHHHHHHHHHAHA ASSÅ FATTAR NI SÅ JÄVLA SJUKT DE VA?

han trodde jag skämta, och jag fatta NOOLL vrf han hade ringts upp? 
detta va något utav de bästa, fyfan om ni bara hade sett min serri min när jag snacka
och sen bara vek jag mig och dog typ!HAHAHHAH...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0