23/3

seriöööööst, så jävla segt de har varit med internetskiten!
har ju mobilt bredband nu för tillfälligt, men ca en mån bara..
then hopefully we can go back to it! men nu har jag iaf äntligen
fått igång möget..får panik när de inte funkar som de ska !!!


ja, iaf va har hänt sen sist då? inget.. hahah kidding.
har typ jobbat, wonderful as always :D,
sen va angelica här i sön och kolla film & snacka en massa:)


Riktigt bra film som verkligen speglar verkligehten
hos vissa. I slutet har man bara en tanke...
don't give up when you still have something to give,
nothing is really over until the moment you stop trying!


Har velat se den sen den kom ut, men nu så !
kanske förvänta mig mer men endå den va svin bra :)
älskar Disney filmer, alltid bäst !

annars idag sluta jag tidigt. fixat med mög internetet (ovan).
nu ska jag gå till angelica och hämta hem lite bilder sen lite fester tbx, äntligen :)
l8toooor guys,    btw miss u bro !<3


Kommentarer
Postat av: bro

miss u even more bro.

17dagar sen ses vi he he he he he he . love u dii most

2010-03-23 @ 19:34:51
URL: http://martinajenha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0