Sometimes life just goes your way

Idag har de varit en sån mysdag som man uppskattar extra mkt.
varit ledig, så de blev en runda med martina& vovvarna imorse.
(fick dra upp henne ur sänga vafan) hahah. sen till ä-holm
en runda. skulle hem till min bror och h'lsa på :) körde dock
vilse 23643 gånger. jävla GPS möög vafan e de bra för när de inte ens
funkar. any.. jag hitta iaf till slut. sen va de hem vid 6 & käka lite.
upp till mormor en runda & sen hem till angelica. nu har jag & min galning
precis kommit hem! tro de eller ej men idag blir de lugnt. de e imorgon
de blir ööööööös (; carro & josse ska firas så man taggar ju redan. he he ..
måste ut & fara en massa imorgon med, usch. men nu blir de film och krypa
ner under täcket. HAHAHHA palla, såg precis att klockan e typ kvart i 9
& jag o min vovve e helt döa...va e de som händer? börjar nog bli gammal...
that's it !hiheohoeh yos. btw.. sjuukt härligt väder idag ! tack.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0