I'll be the one to make you go crazy

haahha idag hände endå de sjukaste. va ute och lekte med
busarna på jobbet & när jag sitter där på bänken så går de
förbi en "gubbe" som tittar på mig på de där jag-känner-igen-dig viset
och jag likadant tbx... sen går han lite till & bara stannar,vänder sig
& säger: sandy ? 
Jag: öööh japps
Han: ja dig glömmer man aldrig sandy. när man hade dig i skolan,
liten rakarunge va du ;)...
hahahah de va min gamla mattelärare som vi hade i 5an på påarp (bengt)
han gick loss & börja babla om hur jävlig vår klass va & hur han seriöst trodde
vi var efterblivna (vi kunde inte ett skit matte)... jag bara garva hela jävla tiden. & där
sitter min arbetskollega(som de så fint heter) hon bara: jaassså sandy hahaha. fick rädda mig själv där lite: aaaaaahja så jävliga va vi ju inte bengt?:o & då ser man hur han ger mig blicken & säger:sandy du satt aldrig still en sekund & matte visste du inte ens va de va när jag börja! HAHHAHAHAH älskar när man träffar gamla lärare, spec dom som gilla en så mkt som den lille rödefiluren gjorde(; sen stod vi där och snacka loss om va jag hitta på nu & va han gjorde yosyosyosyos. vilken jävla prick han e :) hahha helt störd!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0