Baby, i'm back

jaaaaaaha då var man tbx i rutan :)
har inte haft tillgång till internet men idag kom de äntligen igång :D 
så nu så. hahah har egentligen inte haft tid att skriva endå så. 
asså så mkt som jag har städat igår/idag har jag nog aldrig städat.
fyfan va lökigt man har haft om man inte bara kolla på den ytliga städningen.
hahhha gooott ! nu har man iaf flyttat hem nu så allt e klart & fixat.. skönt men samtidigt
saknar jag ju rävlyan:/ stod i "mitt" stora rum innan och bara tänkte på allt som har hänt där
och alla som har varit där. hahhah party lyan utan tvekan ! men som sagt the time has come ;)
jag flyttar ju inte hem bara för att, för om ngra mån så....ja den som väntar ;)
har inga bravader attt skriva om heller eftersom de e en vit och lugn helg denna
helgen..  a försökte få ut mig innan men ikke.. våga vägra va de väll?hihohehi ... ja idag
får de bli så. får vänta tills nsta helg då man ska bli redlös !haha kommer bli en sjuhelvetes
galen helg;D nu ska jag snart in i duschen sen blir de film och mys hela långa kvällen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0