Better than I've ever been

hahahaha pallar inte att jag alltid e så jävla snabb...

vakna halv 8 heeeelt taggad för de va fre dvs. dags för bravader och
för att jag skulle träna:) kl11 stack jag & träna med min budy.
jaaaag vet, förjävla duktig.! sen efter, mötte jag angelica som också va
i stan. vi drog & kolla på outfits till ikväll. kom hem med allt förutom
de:/ vrf?? tog tåget hem kvart över 2 och sprang till kylskåpet. sviin hungrig.
så nu sitter jag här, har precis käkat äggmacka, svettet har torkat in fint så de 
behövs nog ingen dusch endå:D....juuuuuust kidding, eller? hhahahah nä men ska
faktist hoppa in i duschen nu tänkte jag. talk to u l8tor!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0