Good days, bad days but still the right days

G' morning !
vakna för typ 1h sen & kände att jag var tvungen
att slänga in detta innan jag beger mig till mina busar på jobb :)

i sön. hade en heldag med min bättre hälft(:
vi chiilla ganska hårt den dan. gick en runda, handla tacos,
feta, decka i hennes säng vid 5. hahahhhahha eller först nörda vi sönder
när vi la som två 12åringar och skulle tjuvlyssna på allt & alla. kiiill me plz!
sen decka vi & vakna vid 8. heeeeelt jävla EF båda två. gick & handla en redbull
till fimpeplockaren sen hem. lovely day, with my lovely bro <3(;

igår. jobba först till halv 5. sen rätt ner till gymmet där paoli vänta på mig:)
hahahhah helt seriöst jag kan ikke gå idag. men de så de ska kännas dagen efter har jag hört!
tänkte att jag skulle dra mig dit idag med, men de lär vi ju se sen. helt död i hela kroppen.
hahaha likeilike.

hahahah btw, pallar inte mina drömmar på sista tiden, lagom härliga!

gotta run (:


Kommentarer
Postat av: bro u know

2 20åringar hahahaha..

älskar dig med sosse :D

2010-05-11 @ 17:30:04
URL: http://martinajenha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0