Its prom time again

hade ett sketa bra inlägg precis, men de försvann för datan
skulle ju såklart lagga sönder när jag skulle lägga in de.....!!:..

skriver kort.. uppspelet e gjort och de gick faktist svin bra.
alla busar va superduper duktiga(: .. så nu e de klart, skönt.

min handläggare (heter de så,hah?) från au-pair grejset ringde
också innan och sa att hon e klar med alla referenser så nu ska hon
skicka alla papper till sthlm så dom tar över. så nu ska de börjas matcha
familjer:D:D ooh god can't wait!! hoppas nu allt går lika smidigt, snabbt och bra
som de har gått hittills :)

tänkte på de att idag var de ju balen för alla som tar studenten.
alltså va de xakt två år sen för mig. två år,here min gud va tiden går !


bjuder på en pic från balen08 (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0