Once you party with me, you'll go maniac

De va plattan i mattan igår. fyattans vilken jävla galen kväll.
ÖSÖsösösÖSÖs non stop. hahha först hem till fröken karlsson,
gjorde v oss och svepte lite. sen blev de 20års partaj hos flakman
i en stuga i stan. de va trevligt trevligt.. sen blev de en galen taxi resa ner
mot staden. hahahah jag hade hällt ut halva min dricka på sättet som taxi chaffisen
förövrigt märkte när vi stanna och skulle hoppa av. så jag och martina hiva oss själva ur
taxin och kuta runt hörnet för att pissa. sen va de bara rätt in på tivvan där angelica mia
och co vänta (:.. hade svin kul. stod och öste inne i slagerbaren som alltid.
träffa en jävla massa nissar som också hade hittat ut. mer ös och sen har jag ingen
aning faktist när vi begav oss mot knutan. träffa iaf fröss där som också skulle hem.
hahhah som vi höll på... men de va kul (;. sen efter mycket lathet och mög så tog jag &
martina taxi hem till wemil där vi sen skulle decka. och de gjorde jag ganska snabbt kan jag ju sä.danke för den kvällen. amazing!(:

ps.när ni e inne på min blogg så va de på de vanliga
internetet, inte på mozilla firefox för där ser hela bloggen fckt up.
just a note.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0