S&C2

Igår va helt enkelt en riktigt mysig och rolig kväll med töserna från jobbet (:
först hem snabbare än snabbast & fixa mig lite. sen blev de skjuts hem till suzan,
drack gott och hjälpte henne med frillan och allt annat som ska fixas.
hon e verkligen världens bästa människa! and i heart her so.. sen fick vi skjuts hem till vio
där maten, folket och drinkarna väntade(: har faktist aldrig druckit cosmop innan.
men de va svinit jävla gott. jag, paula och elin satt aldrig med ett tomt glas.
haha som jag älskar dom. efter vi hade varit där så skulle alla och kolla sex and the city2
(de va de hela kvällen gick ut på) men ikke jag för jag har inte sett 1:an än och de vill jag göra innan jag ser 2:an. alla säger att den ska va bra, så får väll bli en i gänget hos alla och ta och kolla på den. men vilka vuxenpoäng jag kamma hem igårkväll.(;
tack till alla er, för ni ska va så jävla underbara alltid <3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0