Everybody know when we step in the spot

helgen lite kort... (bättre sent än aldrig;), right?)

fre
x bestämde med töserna att vi skulle ta en fika på stan
x jag drog hem till martina & gjorde v mig lite
x drack lite cider
x blev hem till mig snabbt innan tåget gick och hämta lite mer
x maraton-fylla till tågetn hiehhaiha
x in till stan..... inte ett fik ledigt
x drog till stinsen och "gick på toa" hahah 
x vidare till tapaz och  gick bananas
x bulls & drog delux kannan
x en runda inom stekhuset? vrf vet jag inte...hahahah
x tåget rätt hem & decka

bästa fikan jag har varit med om, fler såna tack de gillar vi:)

lör
x chilla hjemma hos bro hela dan (boozen hade satt sina spår)
x stack ner & köpte sallad
x rödvin & världens godaste skinksallad slank ner fint
x drog till tåget
x tapaz ett tag sen styrde vi oss till tempel där vi va bjudna på release party
x grattis skumpa & inträde yea, why nut ?(;
x sen vidare till bulls.
x även där blev de en massa grattis shotar som slank ner
x in på bakom och fixa stämpel
x gick loss och dansa som en gnu
x jag & martina smet iväg för att hämta jackorna men fastna på tempel
x tbx till bakom efter ett tag....
x taxi hem med grabbarna grus.
x sen decka jag sjukt gott hos angelica

säger bara en sak... vilken jävla spontan helg, älskar de !
hör redan att nästa helg kallar,för då ska de firas
födelsedagar så de stänker om de..ilikeilikethis!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0