Tell the waiteress I need another round

såg attt min hals på förra bilden va fin... hahahh jaaaa!"

igår gick de vilt till. först födelsedags partaj för lina som fyllde 19.
när vi kom dit käka vi smörgåstårta, drack en massa vin, snacka & va 
allmänt social. ja ni fattar, ni kan de med... sen rätt in i storarummet och höjde
ribban en anning. efter att man va go' och rund under fötterna så kom andrej och hämta oss.
sen blev de svantes 20 års partaj i en lokal. trevligt trevligt...va där ett tag sen bussen in till stan och rätt upp till tapaz för att hälsa på en massa nissar. sen forts vi till bulls. & va blev de där om inte delux kannan! martina fick rulla hemåt (hon hade gjort sitt, haha) medans vi rulla till bakom. stack in där och ööööste en aning. sjukt skoj. grabbarna grus va också där:) sen tåget rätt hem vid kvart över 2. gick runder lite med t&f hahahhah... sen hem och decka. viiilken höjdar kväll, tackar vi för :) ikväll kan jag inte lova att de blir lugnare för då ska vi fira denise som fyllar 22, craaazynes !

ska hem till angelica nu, se om hon leeeever & hämta lite bilder tänkte jag.

jag & lina för ngn helg sen. tack för igår babe <3(:


Kommentarer
Postat av: Denise

jag fyllde 22 ;P hahha

2010-05-15 @ 16:47:54
Postat av: Anonym

haahhhaha skrev fel ! ;D

2010-05-15 @ 16:56:11
URL: http://sandyisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0