Tomorrow is a mystery and today is a gift

the day the day the day the day the day....

x
jobbat (sluta kvart i 5)
x tränat, biff !
x duschat
x käkat
x nördat, still doing it


---------------------------------------------------------------------------------------------------------


just nu sitter jag & tänker på en massa, ni vet man har såna dagar, stunder
perioder.... ja ni kan de.. och de har jag nu. tänker på familjen & hur den e,
tänker på mina underbara vänner som alltid finns där & som jag
alltid har så kul med. utan dom e jag inget! tänker på dom vännerna
som man inte längre har ngn kontakt med, men som fortfarande betyder mkt för en.
tänker på min framtid inom kort. tänker på hur mkt folk tar förgivet. 
tänker på t som verkligen betyder mkt och som jag litar på till 110%. 
tänker på hur kyliga människor verkligen kan vara mot varandra.
tänker på min gamla rävlya (lgnheten) som jag har så många minnen från, helt underbart. 
tänker på mina underbara galningar (doggsen) som verkligen betyder allt.  
jag tänker också på mitt underbara jobb, mina busar & dom som gör dagarna till
dom bästa där(:.. guldvärda! jag försöker alltid köra mitt, alltid glad aldrig ledsen 
och oftast verkar det funka bra för mig!

märkte att detta blev rätt så djupt.
dags att sutta kudden nu känner jag.


go' natt(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0