And to me it's exciting

hallåja roliga bloggaren e tbx.
jag skrev ju aldrig om i lör ju kom jag på...

det var ju födelsepartaj för denise som skulle fyllas & hyllas. så vi åkte hem till
henne vid sju och det bjöds på käk. mkt mkt gott(: trevligt folk och så. sen vid halv 11 tog vi bussen  in till staden och drog dirr till tivoli. efter de blev de bulls & sen bakom för att få stämpel. på vägen träffa man carro & tuttis som också hade hittat ut. treeevligt :D efter vi hade varit på bakom ett tag så vandra vi tbx till tivvan. tänkte att vi bara skulle va där en liten stund för att sen dra tbx till bakom... MEN IKKKESANIKKE! istället gick vi bananas på tivvan. de va slagerbaren heeeeela kvällen. asså fyfan va kul vi hade. de va jag mia & martina som höll till där. resten hade stuckit hem. jag skriver alltid att jag har sjuk jävla kul & de har jag alltid med. men i lör va de lätt en utav dom roligaste utgångarna. hahahhahha jag och martina dansa inte seriöst en endaste gång där inne. vi hoppa, slängde med hela kroppen och jag körde robot dansen. hahahhha fick med mig ngra på den (; asså ja om ni hade varit med hade ni fattat hur jävla EF vi va. träffa en del nissar där med som man inte sett på ett tag(:
hahahaha sen blev jag uppkastad på ett par axlar och när jag ska kolla upp med huvudet så slår jag i de i dörrkanten, HAHHAH jag dooog. en riktigt höjdar kväll, asså så kul vi hade. va där tills hela möget stängde sen va de taxi rätt hem vid 5. helt dööö & jag decka på 2sek.!

de va bara en kort version av vad som hände under kvällen.. pallar inte riktigt skriva mer.
de enda jag ville få fram var att jag hade så in i helvetes svinit kul,and i think u get it(;!
& tack denise för kvällen hos dig<3

some pics.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0