Life is full of beauty, notice it.

Igår: var jag med martweena heeela dagen/kvällen.
stack dit efter att jag hade slutat sen kom ngra vänner till dom.
vi käka svin god mat, snacka, flabba & spela fotboll. hahahhah så jävla kul
de va när vi spela. jag martina & alla små. jag skratta seriöst så jag höll på att spy.
de va inte lugnt precis. ös ös ösös... hahahahha. sen körde vi 5prickar istället.
och de visa sig att ja va en jävel på de. hahhaa. stack hem helt dööööd vid 10. (:
jeg elsker dig min fimpeploggare, de e alltid vi:)<3

Idag: jobba först. riktigt mysig dag på jobbet. gick bort till grytan och
kolla på teateruppvisning. sen satt vi kvar där och käka vår matsäck som
alla hade asat med. men jag hade ju såklart glömt gaffel och mög så där satt man.
hahahha men käka sen när vi kom tbx (;.. hade sjukt tur med vädret, heeelt underbart !
sen efter jobbet drog jag & min budy och biffa oss på gymmet (; massa träning.
hem duscha och nu har jag parkerat min röv här, lite så halv dö.. tänkte decka tidigt idag
(om de går, sjukt ljust). men vi får se.


Kommentarer
Postat av: bro

always u n me broo <3

2010-05-20 @ 21:40:52
URL: http://martinajenha.blogg.se/
Postat av: Sandy

yeeeeas forever n' ever <3(:

2010-05-21 @ 17:09:27
URL: http://sandyisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0