First thing you learn is that you got to make it

Hej hej haaallå !
en liten uppdt om helgen då...

fre: tog de så jälvla lugnt man bara kan. sjukt längesen jag
satt hemme en fre. kan inte sä att de va JÄTTE kul men de va skönt
och det behövdes..trust me ! kolla lite bilder på mitt future stället som jag 
befinna mig i om ngra mån:D:D...

lör: stack och träna 11 med min budy. sen va jag helt dööööd.
men efter de stack jag hem till min bättre hälf och hade lika kul som alltid.
sen på kvällen drog vi hem till josse, där va lite folk och så för dom skulle ut. 
jag & fröken karlsson skulle bara chilla med en prilla va de tänkt. men sen blev man bjöden
på ngra drinkar. och ngn timme senare va vi på bulls. men kan sä att de va lugnt faktist för vår del. hade sagt att det inte skulle ösas denna helgen. så vid halv 2 typ fick vi skjuts hem. men när jag kommer hem till mig så hade jag ju såklart glömt nycklen där inne. så de va bara och knacka på alla jävla rutor och dörrar så mami kunde komma och öppna. & snäll som hon va så kom hon efter ett litet tag :). thanx. 

sön: skulle träna 11 igen men missa tågmöget såklart. hatar att ta tåg, buss och 
sånt trams. och de vet nog dom flesta. för jag e sämst på att passa tider när de gäller sånt.
föredrar röda faran i alla lägen, men tyvär så va ju den på en liten lagning (avgasröret hade
svikit)... men nu e den tipptopp igen(:  fick iaf en liten vilodag från träningen, behövdes! 

.....och idag mån, så har jag först jobbat as usual:) sen dirr och träna efter.
asså såhär duktig har jag inte varit sen jag spela handboll (vilket va för typ 4-5år sen).
but im back on track nu guys..så en liten klapp på axlen förtjänar jag allt lite då och då;)!




 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0