I wanna free fall out into nothin'

behöver inte riktigt ta i och srkiva om min dag. tror ni kan
den nu. jobb, träning, daadan och sen decka. men jag älskar de(:!

och en sak till. anlednigen  till vrf jag har så lite bilder är dels:
1- jag har ingen kamera (stulen, tappad, borta i dimman.)
2- brukar va laat/slarvig (kallad e va ni vill)
3- sa ja att jag inte hade ngn kamera...? haha nä men de kommer.
snart fyllar man 20 så de kan ju alltid va ngt ni kan tänka på :D!

har under den senaste timmen spelat den låten som
kan va den skönaste jag vet genom tiderna.... och nu ska jag
decka till den tänkte jag... & drömma mig bort till "min" planet:)!

John M- Free fallin'

This really brings back memories, memories that make me smile!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0