I got a pocketful of dreams, let's get started

Alla papper är ifyllda och äntligen skickade....the time have
come for me to tell u guys what i've been up to.....

De e nämligen så att..om ngra månader sticker jag iväg till USA och jobbar
som au-pair:D:D gissa om jag har velat sä de länge nu, och hur svårt tror ni det inte
har varit och hålla flabben om de... pain pain pain. man ville ju bara skrika ut de.
men nu tkr jag att de e dags. tror endå en del fatta att det var ngt sånt jag skulle göra. hahah but still nu vet ni... kommer ta ett tag innan allt e fixat och klart men så jävla underbart att inte ha den högen med papper hemma längre!! tack till alla som har ställt upp som referenser till mig. guldvärda!(: nu hoppas jag allt drar igång....
 
ska iaf decka nununu.
de väntas en lååång dag på jobbet imorgon
med teateruppspel och massa kul:) go'natt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0