Do you think you can buy me a bottle of rose

underbar dag idag. fick min skönhetssömn och vakna inte förrens halv 10, gott jag vet ;).. käka frulle och sen begav vi oss in till annapolis mall! de va som stamford mall, mkt stort :D.. fick med mig en mössa, halsduk, byxor och en ring hem.. behövande saker med andra ord ;).. sen körde vi en liten lördagstur runt och runt överallt, men vi hade ingen aning var vi va.. hahaaa. när vi kom hem sen så kolla vi in husen som ligger här runt omkring. fyfan stora jävla hus, riktigt fina:)  (får lägga in bilder när jag e hemma igen, har inte sladden med mig)..nu skypa jag precis med familjen därhemma (: ska börja duscha och göra v mig nu för ikväll blir de utgång i baltimore ! :D första utgången, ska bli svin kul.. de e jag, elina och en annan tjej som kommer och hämtar oss sen.. KYSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0