I'll blame it on bad luck

ja som sagt, skrev innan att "min" bil som jag har här oc h kör ger mig otur...
först får jag parkeringsböter i fre.. jag slapp betala den gången & jag lova att inte få de igen blablabla ja ni kan..  tror ni inte jag lyckades få de dagen efter. daaaagen efter! hur illa e inte de, när jag precis har sagt att jag inte ska få fler..hahaha cepe. fick berätta att jag hade lyckats igen och denna gången paya jag själv de.. inte så farliga böter här så de e bra (;.. sen i sön när vi va och handla så hitta jag inte var jag hade parkerat möget. leta i 1h.. helt sjukt va de.. sen idag när jag va i stamford för att fixa en sak så glömde jag nycklarna i bilen.. helt olåst redo att köras..hur bra e nu de? haha inte ens min bil. ni ser själva & nä de beror inte på mig !!!!
här har ni den lille räven !


Kommentarer
Postat av: Jääännneeeey!

hey chiiika! Älskar din blogg :) förstår EXAKT hur du känner när du är i NY .. hahah så galet :P man kan bara ÄLSKA det!! var i darien bor du? nära friendlys? jag bodde in på den gatan i 3 mån sen bodde jag resten av tidne i stamford :) du får bli vän med ngn som bor i greenwich så du kan komma in på den stranden vid old greenwich i sommar... innan behövde man i alla fall såna beachcards... den stranden är super fet ;) ( min första vecka bodde jag där) där finns horse shoe crabs... hahah googla ;) ascool ! :) pussmedkram

2010-11-02 @ 09:29:59
URL: http://amzingkarma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0