I love when it's all too much

känner att de e dags för lite uppdatering om helgen....

fre: jobbade först, sen kommer jag inte ihåg va jag gjorde faktist.. hade säkert kul!

lör: någon jävel ville mig illa denna dag för de va inte min dag.... först stack jag till lekplatsen med barnen så dom kunde få leka lite.. istället slutar de med att sebby trilla (på ngt sätt) och fick ett fett sår på sin kind och slog huvudet. så fick ringa paul.. sen blev de sjukan dirr. han fick sy och ligga där för det var ganska allvarligt.. men som tur va så mår han bra nu, eller ja han ser ut som en badboy just nu med plåster i hela huet och svullet/blått öga:/  . sen efter de så skulle jag dra till norwalk som ligger en liten bit från mig, jag skulle fixa frillan... en sak e säkert, jag ska lära mig snacka spanska. hela befolkningen består av spanjorer/mexikaner ffs.. iaf jag satt där inne i 4 långa timmar innan jag var klar.. sen när jag skulle hem så fick jag reda på av hon som jobbade där att en kille blev skjuten dagen innan precis utanför.. jag blev svin rädd (om ni undrar så hade jag hamnat i värsta ghettot utan krydd)... när jag var klar där så kuta jag bort till min bil helt svettig...hoppa in i bilen och låste dörren.. sen körde jag rätt bort till french och hämta henne för vi skulle på bio.. blev samma film som jag såg sist "Life as we know it". hahaa iloveit.. fick reda på att vi var rätt omtyckta av dom som jobbade där så nu har vi gratis bio i stamford (: goott !!! när vi körde från bian så såg vi en kille som var utklädd till något freakmonster.. han såg precis ut som någon från en skräckfilm.. sviiiin läskig.. han stod mitt på gatan och när vi stanna för de va röljus så börja han springa mot min bil. jag blev seriöst dörädd. precis innan han va vid bilen så belv de gröntljus... och tro mig jag har aldrig gasat så i hela mitt liv. fyfan de va riktigt räligt.. hahah kalla mig racerråttan! 

sön: stack och hämta french på tågstationen sen drog vi till stamford mall (som alltid).. handla ett par shorts? fråga mih inte vrf, eller jo jag vet vrf.. dom va döläckra & de va rea, hahha. sen leta vi efter bilen i 1h i de jävla parkeringshuset. asså den bilen.... ger mig bara otur. hem snabbt som attans för vi skulle ha halloweenpartaj hos oss. så vid halv4 va vi hemma hos mig, och då börja folket komma.. vi åt sen va de dags för mig och french att dra oss in till NYC för vi skulle på den stora paraden som va där.. tog tåget vid 6. när vi kom in till NY va de heeeeeelt skadat mkt folk. de går allvarligt inte att beskriva denna kvällen.. folket gick verkligen införde när de gällde outfit.. omg! de va så jävla kul att få uppleva detta.. precis alla va utklädda. jag var typ "catwomen" och sivane var devil.. hahha den kvällen asså.. bästa hittills. när vi skulle ta tåget hem från Grand Central så va där några som va utklädda till dom filurerna i Harry Potter (valdemor och hela skaran).. så från ingenstans börja dom spela upp scener från filmen. hahhahaha de va helt sjukt. alla bilda en ring runt dom mitt inne på Grand C.. ni fattar kanske inte men svårt att förklara... och en sak till som va svin cooooolt. va att när vi gick där på gatan i ny så bara helt plötsligt ser vi en stor ring med massa folk och musik.. så vi sprang dit för att kolla va de va.. så va de folk som battla mot varandra..dom dansa, snurra på huet och allt. hahhah de va helt galet ! känndes som om man va med i stomp the yard eller någon sån dansfilm !  ja som ni kanske fattar så va kvällen helt craaaazy och underbar :D:D:D I heart NYC

Idag: har jag jobbat lite och ska fortsätta med de tills kl 7. så KYSS !
ps.
bilder kommer sen, måste kuta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0