We face tomorrow as we say goodbye to yesterday

har haft en väldigt mysig dag :) först körde jag & lämna sebby i skolan sen vid kvart i 10 stack jag hem till french och hämta henne, sen körde vi till starbucks och tog kaffe för att vakna! vi hade inte träffats på länge (1v) så blev en massa snaack :D köpte även världens godaste cupcake på ett café där.. cupcake is my big love! efter vi hade suttit på sb ett tag så kom det fyra andra tjejer från tyskland & joinade oss. en som faktist bodde vid mig.. haha gott ! tyska au pairer brukar vara speciella för dom håller sig bara till varandra och snackar tyska hela tiden. sviiiin tradiga men dessa va softa (:.. sen vid 1 körde jag hem för att möta upp busarna som kom hem från skolan.. lyckades köra vilse på vägen hem..skyller på gpsn.hahhah(;.. har iaf varit en lugn dag, och de va riktigt skönt ute idag, soool :).. 

imorgon ska jag till mallet med french :D sen vid fyra tiden e de dags för körskolan. de e en sån här 8h kurs jag måste gå på först. så de ska jag göra . 4h imorgon och sen 4h på fre.. efter de ska man väll boka teoriprovet och sen körprovet i think..

längtar till lör, för då ska vi ha sånt clustermeeting som vi har en gång i månaden.. det är när alla au pairer (som kan komma) träffas och hittar på  olika saker tsm ! detta är mitt första möte och de ska bli svin kul för vi ska till Yale university.... asså Yale !! ska kolla in stället, få en liten rundtur av några som går där, sen ska vi se american football, så jävla kul:D är dock inte alls insatt i någon fotboll här men vill helt klart gå och kolla och se hur de e :D! så de ser jag framemot just nu..

ska bänka mig & kolla glee.. som förövrigt är världens bästa serie!!! har missat några avsnitt så ska kolla dom nuuuu :D:D:D de r riktigt många kändisar som gästar glee denna säsongen.. döööhärligt !
KYSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0