Yale University

igår va vi som sagt på Yale University och de va kul och se skolan:) Kan beskriva de med ett ord STORT ! största skolan jag har sett iaf..de va olika byggnader och dom va riktigt stora !hahah  hade jag gått där hade jag lätt gått vilse.. tyckte skolan påminde om typ Harry potter eller ngt.. iaf efter den guidade turen så körde vi bort till fotbolls arenan! när vi kom dit och hade parkerat så hörde vi en massa musik precis som om de va partaj någonstan. och joooodå! precis bredvid där vi parkera så var där pree-party innan matchen...hahhaha kl 11-12 på morgonen... de va helt skadat. där va folk precis överallt och exakt alla va dyngraka! polisen stod där vid sidan om dj scenen (de va ute på en gräsmatta).. och där va folk från typ 17 och uppåt. men dom brydde inte sig, så jag fattar inte vad dom gjorde där egentligen? hahah cepe... jag & french gick loss och dansa innan vi drog vidare till matchen... omg så coolt de va och se när dom speeeeela! känndes precis som om man va mitt under en inspelning av en film eller ngt, utan krydd! för de va fotbollsspelare, cheerleaders, maskotar (haha dom hade en liten bulldog hund eftersom de e deras maskot), orkester och hela fadderullan! jag va nööööjd. satt där och kolla, sen drog vi hem vid 3 när de va slut. tog oss 1h att komma ut från bilkön, helt skadat ! men dagen va riktigt härligt, och vi hade tur med vädret för de va varmt och skönt :D lyckat !!



Kommentarer
Postat av: Jessica (från Au Pair skolan!)

Tailgating :) De är helt galna i Ohio också! Haha!



Så allt är bra i CT? Du funkar bra ihop med familj och barn? :) Verkar som vi alla (svenskar) hade tur...

2010-11-18 @ 00:08:23
URL: http://alittletime.blogg.se/
Postat av: svar: Jessica

haha ja så heter de ;)

jadå allt e kanon, jag trivs verkligen med min familj :D du med ? hur går allt? ja de e rätt många härifrån som har åkt hem och som har bytat familj :!

ha de bra :)

2010-11-18 @ 18:08:35
URL: http://sandyisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0