love love love

idag har jag varit iväg med min lilla underbaring. bara hon och jag för sebby var på simskolan.. vi körde till stamforf mall där jag brukar gå loss i affärerna. men inte idag. för idag lekte vi...dom har ett litet lekland typ för barnen högst upp. riktigt fint :) så där gick hon och jag loss, haha ;D de va mysigt! sen när jag kom hem så körde jag nästan direkt för att hämta upp french. blev SB och en cafe mocha ofc :) favvo! satt och snacka en massa om vad vi ska hitta på i helgen. blir NY imorgon :D alltid lika kul.. två av hennes kompisar från france ska faktist hit så vi ska umgås lite med dom och så:)



ps. om ni undrar så trivs jag fruktansvärt bra här! lever verkligen livet & njuter av varenda dag som går :)! har kommit till en helt underbar familj och ett land som har allt man kan önska !! lovelovelovelove my life ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0