Give it some time and your dreams will all come true

har varit i stamford idag igen..  har fixat med mitt social security number som man måste ha.. kändes som om man satt inne på Arbetsförmeldingen eller något sånt tradigt ställe och bara vänta på att få gå.. sen körde jag inom starbucks, tog en kaffe och sen hem.. börja vid 11 så håller p åatt jobba nu men dom sover lite middag så passar på att sitta här... kan sä att vi har säkert lika kallt som er därhemma nu :! me don't like.. måste köpa mössa och vantar nununu.. de har dock inte snöat eller ngt men de börjar bli riktigt kallt..

nästa vecka ska jag gå sån kurs för att få ett körkort här. jag har redan mitt internationelakörkort men i vissa stater måste man ha ett amerikanskt.. här behöver man egentligen inte de, men min familjs försäkrningsgrej kräver de så jag kan köra deras bilar.. de gör inte mig något eftersom de inte alls e lika svårt som de man tar hemma. och de e svin bra att ha för då kan jag köra sen var jag vill i hela usa :D gott ! så de ska jag fixa.

oooh en sak till. denna helgen ska jag till Elina som bor i Washington :D de ligger ca 3h härifrån med tåg ! så jävla roligt de ska bli.. så där ska jag spendera min helg. om ni undrar vem de e så e de en annan svensk som kom sammtdigt som mig ! så då ska man alltså snacka svenska en hel helg. de va inte igår.. men de gör inget jag älskar att prata engelska (; !

 
Elina (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0