NY, the city that never sleeps

Har varit i NY hela dan. kom hem för en liten stund sen. stack först in och sjöng & de gick superduper:D sen mötte jag upp min älskade french, vi gick och käka lite. sen vidare till Madison Square Garden.. asså vilken känsla och bara gå in där inne där man köper biljetter haha helt sjukt. de e lixom där de händer. alla stora artister kommer dit och uppträder, maffigt ! vi skulle kolla upp en sak där(; efter de så gled vi mest runder på Time Square eller ja lite överallt. loveny! sen tbx till GC där vi mötte våra två tyska kompisar.. tog tåget hem, trodde jag? hahah eftersom jag skulle va så duktigt och visa vilket tåg vi skulle ta hem så va de ju så klart helt fel tåg. så vi fick hoppa av i Harlem, vänta där ett bra tag och sen byta... men kul va de(; haha vadå då? nu har man varit i Harlem osså ju! vi kom iaf hem sen ;)

lite random bilder från idag, kan aldrig få nog av att fota när jag kommer in, hahah hittar alltid något eller någon jag vill fota.. men de e minnen ! btw, den bygganden med dom olika färgerna är Empire state, riktigt fint på kvällen :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0