Dreamland has never looked more beautiful

har märkt de att jag bloggar kanske mer om musik, kändisar osv än vad jag bloggar om mitt au pair liv? hahhhaa..men de blir faktist så för varje dag ser ungefär likadan ut (inget negativt menat) men de e nog ganska små segt för er att läsa om...jag hoppas ni får veta allt ni vill veta om mitt liv här, om inte så får ni fråga:)annars får ni nöja er med min älskade musik och mina små inlägg om livet som jag slänger upp då och då...orsaken till mina musik inlägg e också för att jag e en typisk Youtube neeeerd, utan tvekan! de första jag gör alltid när jag startar datan e, loggar in på youtube, sen blir de twitter, faceboken, bloggen, skype, E news (kändisnyheter) & Ryan Seacrest hemsida ! de e lixom dom sidorna som gäller för mig... håller mig till två enkla bloggar som jag läser bara och de e angelicas & mias! måste ju se hur mina töser har de:)!! annars e jag def ingen som följer någon/några bloggar...haha ja nu vet ni i princip vad jag sysslar med på min data, just a note! take care, missu<3


M
y new home, My life, My Love  
N
Y C ♥


Kommentarer
Postat av: Georg "Pappa" Hartman

får hoppas att du inte gick in där, för du gillar väl inte rock :O

2010-12-01 @ 20:53:20
Postat av: svar: pappa hartman

gick ut och in 10 gånger ! älskar rock

2010-12-01 @ 21:18:27
URL: http://sandyisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0