I never thought that I could feel this free

jaha de va denna jobbeveckan! eller ja nästan, imorgon börjar helgen :D och som sagt, då ska jag till Elina i Washington DC! som alltid e ja ute i sista minuten när de gäller bussresan. vet fortfarande inte när jag ska åka? hahha men de fixar jag snart när jag e klar här..

Idag har jag först jobbat, vi va på playdate hos grannen. mkt trevligt ! sen vid 7 körde jag mot starbucks och mötte upp en annan svensk au pair som också bor här i Darien där jag bor. riktigt trevlig tjej, Sara heter hon (inte samma som innan).. hon har varit här ett tag så hon ska visa mig runt i NY och lite här i Darien..vi snacka om precis allt.. men de va skönt att prata med någon som har varit här ett tag och vet. iaf nu måste jag sluta skriva och börja kolla bussresor..  KYSS !


Min I♥NY tröja, knappt nöjd? haha tog de fotot precis när jag hade kommit hit (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0