You're a jerk jerk jerk

sitter just nu på panera ett cafe' som ligger här där jag bor.. har inte varit här innan men kan sä att de e inte sista gången! cozy :) ..sitter och sjunger för mig själv.hahha.. så skönt att ha lite egen tid och bara ta sin data, sätta sig med en mocca och bara stanna tiden! som min syster sa inna jag stack "glöm inte att stanna upp och bara va för en stund för de behövs" och ja de behöver man faktist göra. tänka lite, och bara va :) njuter så himla mkt av min tid här för jag trivs verkligen till tuuusen.. inte en chans att man vill lämna detta ! just saying;) .. bara ngra veckor kvar nu sen blir de varma cali :D !  

old but wth haha !! går loss och dansar jerk på panera med denna låten, lugnt ? ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0