CT

Hej alla glada , liten uppd:)

Jag kom till familjen igår vid 4 tiden, så nu e man på plats. mitt rum e riktigt fint & stort. helt nytt rum, som dom har målat och inrett innan jag kom:) allting verkar jätte bra :) förutom en sak.. min jävla förkylning som dööödar mig. men vi ska iväg och köpa nässpray och så idag.. snart ska jag hiva mig upp ur sängen, och ta en dusch. sen vid 9 ska jag hänga med när lillkillen ska och simma. vi ska också iväg och handla hem lite mat, sen ska hon visa runt mig lite där vi bor..  inlägget om familjen kommer, lovar :)
take care !

Kommentarer
Postat av: Linda Hili

Jag väntar med spänning, bilder också såklart på huset, familjen, ditt rum mm :) Ha det gottans!

2010-10-15 @ 16:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0