Give as good as you get

the time is in... yes nu åker alla på olika håll här i landet. några ska till ohio några till washington och några till florida! själv sitter jag här i lobbyn och väntar på att min värdfamilj ska komma och hämta mig. jag skypa med dom typ precis, och dom kommer va här om en halvtimme :) gooodie ! ska bli kul att äntligen få komma dit. lektioner som vi har haft här har varit kanon, men nu e de dags att röra på sig. skriver mer sen när jag har kommit till ro och så :)

ps. jag skypa med mami igår och med min pingla idag :D:D:D:D:Dloveu guys ♥


hahahhah denna killen va siiiiick, jag satt och skratta åt han hela tiden.
Han gick igenom CPR och en massa andra räddningsövningar.

l8tor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0