Everybody breakin' bottles It's a filthy hot mess

kan lova att jag var racerråttan hela dan igår. först när jag vakna stack jag och hämta min bil som stod hos min syster, körde dirr in till stan vid 12 för att möta frida (skulle fika med henne)..vi körde hem till denise först på tågaborg och lasta av maten, min data, kläder och lite så  som jag skulle ha sen på kvällen. sen satte vi oss på mezo och snacka en maassa:D. hade riktigt mysigt! sen gick vi lite i affärerna.iaf efter fikan och de så begav jag mig till maxi för att handla de sista som jag hade glömt. körde sen snabbt till systemet. handla de sista där.  och sen rätt hem till denise. börja städa och fixa maten. sen vid halv 5 skulle jag hem en snabb runda till familjen som jag brukar vara "barnflicka" hos och lämna lite presenter till busarna och sa hejdå.. världens underbaratse familj..kommer sakna dom riktigt mycket! iaf sen efter jag hade varit där så stack jag hem igen till denise för att fortsätta med de sista och sen göra v mig. blev klar lagom till folket skulle komma. sen gick de bara utför. haha skoooja! de va svin roligt.. vi käka, dansa, svepte, spela kort, snacka aaallt!. sen drog vi ner till stan vid halv 1.. öste sönder på bussen på väg ner,hahaha.  jag angelica & denise drog rätt bort till bulls typ 10 min innan dom stängde. drog shottar, och kramades.. efter de styrde vi bort till tivvan. skulle först inte in, men sen 5min senare stod man där inne gastandes & dansa..hahah hade så jälva roligt :D:D trääffa alla nissar igår kändes de som ! & hur gott va nt de?:D sen taxi hem med jagge, skoog & angelica. decka vid halv 5 helt nöjd..asså ja de blev ingen lugn kväll igår !!! TAAAACK alla som gjorde min kväll, ni e underbara!!♥

kan sä så mkt att rösten e helt borta idag, heeelt borta, men mitt hue sitter kvar och jag va lika nöjd när jag vakna innan idag :) biiiilder kommer sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0