All my bags are packed, I'm ready to go

gick en runda med angelica och mia innan. snacka en massa....jag älskar er mina töser♥

asså e de imorgon jag åker? kan nt fatta de.. väskan e packad och allt e färdigt.. jag har haft avskedsmiddag för släkten, med ngra från jobbet och för mina älskade vänner i helgen! de va tungt att sä hejdå till alla och veta att de e faktist inte är förens om ett år vi ses igen. inte imorgon, inte till helgen och inte om en vecka..hahah insane! de bär av imorgon bitti vid 8. ska först och växla lite pengar, sen tar jag tåget vid 10 tiden från knutan till copenhamn. tar ca 1.30min . checkar in vid 12 sen går flyget kl 2. kommer mellanlanda i london, sen ta nästa flyg kl 5 till NY..
 
e faktist riktigt stolt över mig själv, att jag ska åka iväg. få uppleva "en helt ny värld". för usa e fan one of a kind(; träffa nytt folk från lite överallt i världen. va med om amerikans halloween, jul, nyår, thanksgiving osv.. ja de kommer bli spännande:D e så jäääävla peppad!! som mia sa, hon kan riktigt se mig när jag hoppar av och står där på JFK airport med väskorna och världens största flabb. hahha. och sen säger jag som alla andra, håll i väskan sandy !


nästa gång jag skriver så e jag antagligen framme, håll uuuuut !
ciao see u in NY(: 

 

Kommentarer
Postat av: Lynn

Hoppas resan går bra och lycka nu till.

Ska sätta igång skype så fort som möjligt som jag har lovat, så får vi ta en kopp kaffe över skype nu ett år framöver haha :p



Kommer sakna dig sjukt mycket gumman ;-(



Kramiz och puss <3



2010-10-11 @ 02:02:15
Postat av: sandy

taack:D ja absolut måste ta en kopp över nätet hahah ! så får jag tänka att de e ditt kaffe jag dricker:P hahah.



missu, puss <3

2010-10-14 @ 13:07:33
URL: http://sandyisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0