Day 1

Ja here min gud nu e jag äntligen här i USA! hahah alltså detta e helt skadat.. kommer inte skriva om hela min  resa hit just nu, för jag e heeeeeelt död. hostar som ett korn hue, de gör svin ont..

uppdaterar lite så ni hänger med..vi bor på ett hotel som heter Hotel Hoilday Inn. riktigt riktigt fint:) ska lägga in bilder på de imorgon. sängarna e nt små!! gillar vi:D Vi hade ett litet infomöte när vi kom till hotelet. vi fattades en hel del andra au pairer för dom har fått landa någon helt annan stanns pga de stormiga vädret som e här nu. omg vilken tur vi hade istället som kom fram!! jag bor tsm med en mexicansk tjej.. trevlig liten grej:) hahaha vi snackar om tacos och tequila, gott! har även en svensk tjej, en dansk och en ungersk tjej som jag umgås med mest.

yadayada nu ska jag sooooova! need.some.sleep. 7 imorgon ringer telefonen till rummet och väcker oss. upp pigga och glada, käka frulle sen börjar vår lektion halv 9. skriver som sagt mer imorgon.. KYSS !


Kommentarer
Postat av: Jenny P

så du har äntligen landat i stamford, min älskade stad :O)

Du måste leta upp pasta gaarden o art bar , ligger typ brevid varndra :O) och sen är det ju där det stora shopping mallet ligger :O)

Oh vad jag längtar tillbax nu :P hihihi



Ha det nu suber underbart!! Hälsa darien frå¨n mig :)))

2010-10-12 @ 08:19:02
URL: http://http://amazingkarma.blogg.se/
Postat av: Linda Hili

Vad skönt att resan gått bra, när får du komma till familjen? Kram

2010-10-12 @ 09:58:13
Postat av: ina

kan se ditt sjuka hue där nere :D

har du tändare? loveeeeeee yooou

2010-10-12 @ 22:28:49
Postat av: Mia

HEEEJ ÄLSKLIIING! haha, fan va kul att se allt går br och du trivs! saknar dig, gick som en zombie i måndes och fattade inte att du åkt men ngt kändes fan skumt! Tänkte skicka cpstört citat från skoog i går, haha! here it comes "Det enda positiva i mitt liv är mitt HIV-test" jag dog! Ser fram emot mer nytt!

ILY

2010-10-13 @ 18:26:18
Postat av: sandy

jenny: klart jag kommer hälsa darien från dig ;) ja vi var och shoppa där i tis:D fyyyfan de va stort!

kram kram :)



Mia: HAHAHAHAHHA asså han e störd i hela huet! men man älskar dom endå ;)! vi hörs här på datan, måste skypa en dag med :D ILYILYIYLI <3

2010-10-14 @ 13:05:49
URL: http://sandyisabella.blogg.se/
Postat av: sandy

INA: hahah störd ! waiiiiitt waiiit wait for it.....okay LOOOOOVEULOOOOVEU !! <3

2010-10-14 @ 13:14:55
URL: http://sandyisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0