Day 3

HAHAHAH jag fattar inte, varför e jag uppe så tidigt. jag bor ju med mexicanar tjejen och en tjej från frankrike.. innan när telefonen ringde(kl7) upp till rummet och väckte oss så satt jag med datan i högsta hugg, redan klar sen en halvtimme tillbaka. hhaha geek! men jag gick faktist och la mig tidigt igår ju..  jag har fått en frågan om jag kan skriva om min familj lite, om barnen och så. och yes de ska jag göra, hinner inte nu för snart ska vi gå ner och käka frulle. men antingen ikväll eller imorgon :) men absolut de kommer ! och bilder kommer också sen ikväll, har inte hunnit lägga in dom bara..  take care  ♥
 


Kommentarer
Postat av: Linda

Ska bli spännande att få läsa om familjen du ska bo hos i ett år :)

2010-10-13 @ 16:43:24
Postat av: sandy

åker dit idag:D

2010-10-14 @ 13:01:20
URL: http://sandyisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0