NYC tour

sista dagen här på hotellet idag. nu sitter jag nere i lektionrummet vi har precis fått lite rast. Idag kommer min värdfamilj och hämtar mig här utanför (iochmed att jag nt behöver flyga eller ta tåget, vi bor ganska nära här)..så de e skönt :) vet inte riktigt vilken tid, men tror de e runt 3 halv 4...

och igår var vi ju på touren i NY och fyfan va kul de va :D jag fatta inte att jag verkligen va där. NYC!! vi va på ställen som, Time square, Central park, Madison square garden, Empire state building, Ground zero(stället där world trade center stod), Frihetsgudinnan (såg henne på långt håll, för hon står ju ute i vattnet). men asså ja vi var överallt:D



jag satt med min french buddy, förjävla härlig:)

Apple store'


The empire state building- åkte längst upp. tror de va 67 våningar så de va långt upp. fotade en massa massa, allting va så fint när de va mörkt och man såg alla lampor som va tända.

Radio City- där de brukar va stora musikaler med stora artister :) 
Gul NYC taxibil- dessa var överallt. Jag hade aldrig velat köra i NYC.. aldrig..

NYPD !

Rockefeller center- riktigt riktigt fint.. & nu har dom precis satt upp skridskobanan !

har en massa bilder till, men jag fortsätter sen. nu börjar vi igen.
KYSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0