I’ve got some news for you

Hallå gott folk:) hahah jag fick höra om lördagens bravader där hemma.....lagfest och mög knappt lugnt eller;D? goott!

de har varit mega varmt och skönt väder idag och jag har varit på stranden med familjen..där va en riktigt riktigt stor lekplats som vi va på. (vi bada dock inte, för så varmt e de inte här, haha)..efter de stack vi ut och käka och vi körde även förbi snuskigt stora och rika hus precis nere vid havet..! snart ska jag iväg med sarah och en annan tjej och käka  på ett ställe här i närheten:) imorgon börjar "jobbe" dagen. ska bli kul att äntligen få börja och se hur de e på riktigt. nu har man bara mer varit med för att komma in i allting.

btw
, sa ja de att jag fick en mobil av familjen igår, dösnällt!:) 

bjuder på en bild från orienteringen på hotellet ! KYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0