Life as we know it

okej detta e första helgen på mkt mkt mkt länge som jag går på bio en lördag... men jag ångrar dock inte de. jag var där med sarah, en au pair som bor precis 10 min från mig. de va första gången jag träffa henne idag och hon verkar riktigt snäll. vi körde direkt till bion där vi möte upp en tysk tjej som också skulle med :) vi kolla på Life as we know It .den va döbra! lätt en utav dom bästa filmerna jag sett faktist. asså jag skratta exakt hela tiden, hoppas den kommer till sverige så ni får se den:D ska hyra den dirr när den kommer ut här!
josh duhamel,  vilken huuunk han e istället!

efter filmen körde jag och sarah hem till hennes granne. dom skulle iväg så vi satt och kolla film & beställde hem thaikäk:) goott! kom typ precis hem. så nu ska jag bara decka tänkte jag. fortfarande svin förkyld.. nighty


Kommentarer
Postat av: Jääännneeeey!

ÅHHH vad jag bara älskar bilderna du lägger upp--- saknar STAMFORD CT <3

victorias secret, rockafeller center, NY city... vilke minnen du ger mig :P

Du måste dricka en mudzlise för mig på fridays inne i ny city :) Muma!

2010-10-17 @ 20:37:37
URL: http://amzingkarma.blogg.se/
Postat av: sandy: svar till jenny

jäääänny, du måste komma hit igen till NYC och stamford:D tänker faktist på dig så fort jag lägger in bilder därifrån nu. hahah.. okej I will !;)

2010-10-20 @ 02:09:36
URL: http://sandyisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0