Can you believe it?

Just nu i denna sekund känns livet... underbart! de vågar jag faktist säga. jag vet om att under ett helt år här så kommer vissa dagar kännas bra och vissa mindre bra.. Man kommer säkert få hemlängtan men man kommer samtidigt ha världens bästa tid här! jag fattar fortfarande inte att jag e i usa, haha något skadat men fyfan va kul:D och en annan sak som också är underbart är att, vi i familjen sticker till californien om 2månader på semester:) jag som verkligen har velat åka dit, whhhaaa äntligen:) först va de ju mitt "krav" när jag skulle åka som au pair att jag skulle hamna i californien... och jag fick faktist en familjmatch i cali, LA!men där märkte jag att det inte är platsen som avgör utan familjen.för jag tacka nej till den familjen dirr då jag förstod att dom inte alls var något för mig.sen fick jag denna familjen här i CT,gott !och pappans bror bor faktist i cali så de e svin bra:)

nighty !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0