1-4-3 a smiley with a wink

dags för lite uppdatering..
I onsdags var vi hemma hos grannarna på playdate och dom bjöd även på mat :) jag fick också lära mig allt om dinosaurier, för den ena killen som bor där gick loss och berätta allt om dom.. super tack! hahaa.   

Igår
körde jag automatare för första gången och ja jag e nöjd, de gick riktigt bra :D nästan alla kör automatare här i usa, de e de absolut vanligaste. finns inte många som kör manuell faktist.. bara för dom e så bekväma här tror jag ;Dhaha...först körde vi lillkillen till skolan, sen bort till subway för & handla käk och sen hem:)

Idag
 gick jag och lilltjejen bort till en lekplats som ligger bara några minuter härifrån. fatta vilka lekplatser dom har här. såklart större än hemma (allt här e större än hemma).. men dom e riktigt fina med. hur nu en lekplats kan va fin? haha men de e sant. jag hoppar runder och klättrar hela tiden. hahahha som vanligt då !  

(jag fota en liten del av mitt hus & den ena bilen)

sen när vi kom hem visade host-pappan mig gymet som ligger typ 10min härifrån. mycket större än friskis där hemma, och definitivt mkt billigare! så nu vet jag var jag kan spendera några timmar om dagen när jag e ledig:)... ska skriva in mig där på mån. jag testträna där idag, och jag kommer va dö imorgon,punkt. nu ska jag bara ta de lugnt.. ska jobba ikväll från 6 till 11 för föräldrana ville ut och kolla bio. so why not? har inget planerat idag endå.. imorgon ska jag in till stamford och handla :) och på sön blir de NYC med french :D can't waiit! .. 
Ps. dör så jävla ont jag har i min käke, fattar nt varför? vänster sidan om ni undrar!!  
de var nog allt, KYSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0