There's nothing you can't do now you're in New York

Okej en uppdatering om gårdagen :)..

Jag tog tåget in till NY med familjen för dom skulle också in så de va perfa.. när vi kom in till Grand Central så mötte jag upp french och vi gick vidare mot 5avenue för att handla.. blev en sväng inom vår svenska butik H&M som e svin stort här... efter att vi hade varit där ett tag så yra vi vidare i dom andra butikerna:D Fick även mitt hue sminkat av en kille som var från LA men han var här för det var något speciellt i den affärern (ingen aning vad)haha..jag kände mig döläcker! iaf sen stanna vi till på Fast Food för att käka.. blev en torr kalkon sandwish men de gick.. sen tog vi suben till Grand Zero (WTC).. för vi skulle till Century21, vilket e en jäätte stor affär som har allt från väskor till skor och smycken.. kolla runder där inne, sen blev de kaffe på Starbucks :)..efter ett tag bestämde vi oss för att dra till Soho, men eftersom vi var lika smarta på den jävla kartan i suben så hoppa vi av på Time Square istället.. vilket jag inte ångrar :D:D de e fan mitt favvo ställe.. speciellt på kvällen när alla lampor och skyltar lyser.. man får sån jävla känsla, helt underbart! vi gick in i lite olika affärer och så klart drog vi in på min absolut favorit affär, Forever 21 ! där e billigt & dom har riiiiktigt snygga kläder, skor, smycken allt ! kan de bli bättre? 4 jävla våningar har dom, gissa om jag gick loss på allt..iloveit:)när vi gick vidare sen så träffa vi på the naked cowboy..han e fan en legend (;! efter att vi hade fotats och mög med honom så tog vi suben tbx till Grand Central.. och nere i suben när vi skulle åka så var där några som dansade, sviiin coolt va de ! jag fastna såklart där.. haha. sen tog vi tåget hem vid 9.. knappt hel.. hahah asså vi var överallt igår känndes de som... fattar om ni inte hängde med när ni läste men de går inte riktigt att beskriva dagen med ord! och de sjuka e att så kommer de va nu 1 år framöver för jag bor ju faktist bara 45min från NY, siiickt !:D
och en sak till... de var riktigt riktigt varmt hela dan, giillar de ! :)

Tåget till NY


Grand Central



Maaaaad


Grand Zero-
här kan man se att dom håller på att bygga upp de igen...


Time Square






The naked cowboy n' me..
vilket hue man ligger inne med


Dansarna i suben

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0