After a hurricane comes a rainbow

har hört att de e kallt hemma? snö, is och hela fadderullan, inte okej  ! här e de faktist riktigt varmt av någon anleding. hahah. man kan gå i shorts och bara en tröja utan att frysa :) får njuta av de sålänge de varar !! 

var faktist ute på äventyr igår. jag skulle köra sebby själv till skolan för första gången. har varit med och lämnat han rätt många gånger så jag var säker på vägen.. men tydligen gick de käpp rätt... lyckades köra halvvägs in till NY (vilket e åt heeeelt fel håll).. och man vill inte hamna på motorvägen på morgonen här om de inte är ett måste. för de e alltid riktigt lång kö på motorvägen som går in till NY, för alla ska till jobb. iaf sen körde jag tbx och parkerade på Starbucks. ringde whitney så hon kom och visade vägen till skolan.. han kom en aning sent men bättre sent än aldrig right;)? hahhaha fail... kan sä att det gick mkt bättre imorse när jag körde honom. han kom dit och i tid :D

annars idag har de varit en lång dag... så ska decka nu.
take care ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0