Crazy yesterday

hahhahaha asså vilken jävla kväll de va igår ! craaazy. förfest hos emelie, sen gick vi bort till tulle som hade 23 års fest. där bjöds de på dricka heeela kvällen. va riktigt roligt där hemma. träffa en massa nissar, svepte &dansa:D sen tog alla taxi bort till bulls. och där inne va de mer än gaaalet.  jag och marcus tävla i någon jävla golv-shot.  man skulle svepa shoten när den stod på golvet utan att ta med händerna eller nudda golvet med benen. ja svårt att förklara men de va sjukt svår. haha så jag förlora. men gud va kul de va. de bjöds på en massa shotar innan vi fortsatte mot tempel. skulle få grattis inträde men de sket sig. så jag & mia sprang och köpte maat! krängde på vägen till tivvan. men  jag sket i att dra in, istället rörde jag mig mot tåget. så de blev kvart över 2 tåget hem. gick och snacka med sanna på vägen. sen slängde jag mig i sängen och decka på 2sek. tack tack tack för den kvällen, hade asså rikigt kul & spec tack till tulle för man fick komma:D!

denna dagen har bjudit på en heldag hos min älskade suzan:D stack dit vid halv 1 och åkte hem vid 7. alltid lika roligt att umgås med henne:D fick ett par JÄTTE fina handskar (såna utan fingrar på) ja ni fattar va?ett par som jag har kollat på innan.  dom fick jag av henne och två andra jag har jobbat med! sen två jätte fina kort med världens finaste text. blev helt tårögd! e så glad att jag har dom! fick även en ljushållare av suzan som jag ska ta med mig när jag åker:)
underbara vännen, glad att jag har dig ♥

some yesterday pic's.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0